"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

15 юли 2017

Пахомий Архимандрит, гуменият мъж и Бачково

"Въпрос на вкус" казало кучето и си облизало хуя
На еп. Поликарп Белоградчишки му предстои назначение като игумен в Бачковския манастир. Обаче всички, дето планират смяната на архим. Симон с еп. Поликарп там, имат проблем. Проблемът им е, че Симон не ще да им каже името на спонсора, който финансира в момента наполовина завършената реставрация на храма... Даже и изпратената от +Николай "атрактивно обличаща се клисарка" Марина Аловоцова да следи и подклежда какво там става, не може да разбере кой е спонсорът.
Алфонцова, маскирала се като килисарка
Пък +Луд Кольо нали се скара с властта и ГЕРБ, друг спонсор не може в момента да намери, тъй че въдворяването на "мека китка" Поликарп за Бачковски игумен е под дълбока въпросителност.

През това време в Бачково живее нашият стар познайник архим. Пахомий - Паломата от Троянския манастир, който изгонен от мутрите на поп Силвестър и на Бог да го прости, Павел Чернев, пристигнал там с... надуваемата си кукла-мъж, без да я "раздува", за да не се повреди пътьом... В килията на Пахомий в момента живеят "двамата" - той и куклата, като чистачката все питала "кой е мъжът". Това с Пахомий е просто вметка, разказвам ви го, щото го сметнах за смешно. Макар че, май не е съвсем смешно. И все пак, много се смяха, разказвайки ми го, попадията от София и попът й, която впрочем се обади да уточни още, че заплатите на вероучителите, които Новата Варненска Владика задигнала "за нещо друго", докато владичествала в София, не били в размер на 90 000 лв., както съм написал ТУК /своевременно поправено/, а възлизали на 39 000... само...

На попадията името няма да ви кажа, ако ще даже да ме измъчвате. Така й обещах. Ще кажа само, че с попа май се бяха "почерпили" и докато се смеят, ми казаха отново колко много ме обичат. Така е, обичат ме хората, щото съм деликатен. А вас обича ли ви някой?!

* * *

Да, това е ръководената от митр. Николай БПЦ в момента, пълна гротеска на самата себе си.

по иформ. от Софийска епархия

Няма коментари:

Публикуване на коментар