"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

22 октомври 2016

Здрасти, Спиридончо (До "игумена" в Чипровци "йеромонах" Спиридон)

"Драсов! Аз съм зле обиден от Каравелова и няма да му простя нито една от неговите политически подлости!" (Христо Ботйов)
Здравей Спиродончо, йеромонахо и игумене на Чипровския манастир във Видинска "епархия"... Аз съм чичо ти Светльо и искам да ти кажа няколко неща. Първото и най-важното от тях е да оставиш Йосиф (Йо-Йо) от Варна, семинариста от нашата енория, намира. Щото е все пак само на 15 години.

Това, че са те ебали екс-игуменът на Гигинския манастир в Софийска "епархия" "архимандрит" Евгений, а вероятно и сърбинът от Враня Йован, а като нищо и Филка - Филарет екс-троянски (когото неслучайно точно гей-дружината на Евгений прибра там) във вече не толкова тясното дупенце, аз го знам не от Йосиф, а от самия настоящ игумен на Гигинския манастир йеромонах Никанор, който тогава ви изрита всичките за мързел, интриги и тунеядство от Гигинци, както и от Кичка - Кирил екс-троянски... Всъщност на мене никой от тях не ми е казвал, че са те "ръкоположили" с пишки, ами аз събрах "две и две" - няма как да станеш йеромонах на 18 години, а после и игумен на 19 години, ако не са ти разцепили задника. Та Никанор просто ми каза кой точно те е "ръкоположил" - Евгений, а Кичка ми разказа как си влязал в Чипровския манастир на мястото на "архимандритите" Антим Дулев и Неофит, напуснали манастира с общата си... спалня... Няма да довършвам "схемата" около твоето игуменисване, защото не ме интересува в "старопрестолен" Видин и в "новопрестолна" София как си го слагате, просто исках да ти кажа, че Йосиф от Варна няма нищо общо и ако продължаваш да го тормозиш, лично ще дойда да те ошамаря, малък дрисльо.

Но не са твоите пубертетски изпълнения, лайно малко, предмет на това, което пиша сега. Главното, което искам да ти кажа е друго... Твоите ментори и меценати от Видинска "епархия", които са те направили игумен в Чипровци, са се обаждали на попа, дето ме изповядва, за да го изнудват. "Убий го, пребий го Светльо, иначе ще те разпопим!"... Кажи им на "антимовците" - и на протосингела на Видинския "митрополит" Дометиан, дето като нищо може и да е негово копеле от конкубината му на Дометиан Юлия, и на "архимандрита" Антим Дулев, дето от Чипровци беше преместен заедно с "архимандрита" Неофит в Раковишкия "манастир" при чичото на Неофит, за да продължат да се ебат там, докато ти се ебеш в Чипровския "манастир", че могат да дойдат да ми пръднат на оная работа... 

Когато впрочем са се обаждали на попа ми, беше началото на седмицата на православната книга във Варна тази година, затова и аз всеки ден бях там, където от години не ходя - за да го видя очи в очи Антим и да го попитам как точно ще ме убие, преди да му дам два юмрука в престъпната мутра. Но не го намерих "смелагата". макар че по моя информация е бил там.

А за попа, дето го изнудвате, не ми пука вече. Днес планирам да ида да се изповядам при него за последен път и да му дам и на него "двата лева" - той не е даже за разпопване, той е за отлъчване от Църквата, но не заради друго, а заради симония - обиколките из Варненска епархия заедно със сливенския поп Силвестър след смъртта на дядо Кирил, при които са купували (той си мислил, че само агитира, докато Сивестър брутално купувал) гласовете на епархийските избиратели за педофила "епископ" Сионий. Това че той лично не е взел пари не е индулгенция - като нахраниш вълка, че е агнето цяло не е голям подвиг, щото си нахранил вълк все пак... 

Да, писна ми да ме изнудва той пък от своя страна да трия и префасонирам блога си, щото него щели били да го разпопват заради мене. Да го разпопят - няма да се свърши светът я с края на неговото попство, още по-малко пък Църквата Божия в Христос Иисус... Да, с "двата лева", дето ще му ги дам днеска, може да си купи две кила бензин за джипката си и да върви по дяволите, ако ще.

Но не са и моите проблеми с изповедниците ми предмет на това писмо до тебе. Главното, което искам да ти кажа, е да предадеш на ебачите си, че живея в град Варна, в квартал "Аспарухово" на улица "Тунджа" 17 у Великови под наем. В момента пия водка "Житня" - за първи път през живота си от сутринта, тъй че, нека дойдат, както вероятно точно те дойдоха в попската вила на "Траката" преди години, за да удушат и да хвърлят в морето дядо Кирил през нощта, според разказите на попадията живееща там за събитията от нощта преди убийството. Разликата е само в това, че не те мене ще хвърлят в морето, а аз тях на асфалта на ул. "Тунджа" през прозореца, защото, както знаем, Владиката, преди да идат при него, е пил червено вино и е слушал руски песни, а аз ще ги дочакам с "Житня" водка и хард-рок - две неща, които те правят "безсмъртен".

Няма коментари:

Публикуване на коментар